Moja firma specjalizuje się w produkcji filmów z zakresu promocji i reklamy miejsc, siedzib czy wydarzeń długoterminowych. Przygotowując film z produkcji wyrobów czy świadczenia usług Państwa firmy kieruje się oczekiwaniami i doświadczeniem własnym z szerokiej współpracy z przedsiębiorcami. W portfolio znajduje się kilkanaście produkcji dla firm zatrudniających od kilkunastu do kilkuset pracowników w Europie i świecie. Na podstawie wstępnych wytycznych podejmuje spotkanie z przedstawicielem Państwa firmy, działem marketingowym. Często pracuje na podstawie briefu, czyli zarysu prac który analizujemy i uzgadniamy przed dniem zdjęciowym. Powstaje podstawowa analiza oraz koncepcja, która po omówieniu akceptacji przechodzi w realizację. Czasem takie zlecenie może trwać dzień, do kilkudziesięciu dni zdjęciowych – w przypadku długoterminowych przedsięwzięć. Przykładem takich są budowy obiektów energetycznych, sieci domków letniskowych, budowa osiedla. Innymi rodzajami zleceń długoterminowych są budowa nadzorowana przez inwestora w wielu miejscach i czasie wielu sezonów w roku. W moim podejściu jestem mocno ukierunkowany na zrozumienie i realizacje zlecenia w ścisłej współpracy z klientem lub inwestorem.

 

 

Jak tworzymy film?

Podczas tworzenia koncepcji i przetargu warto zaznaczyć wszelkie cechy i atrakcyjność produktu czy przedsięwzięcia. Takie jak wpływ na życie codzienne – dobrym przykładem jest tu rola relacji rodzinnych. W przypadku przedsięwzięć na dużą skalę – pozytywny wpływ na środowisko i lokalną społeczność. Tu warto zaznaczyć walory jak nowe miejsca pracy lub atrakcyjność turystyczną. Wiele aspektów poruszanych podczas spotkań w końcowym etapie realizacji filmu, jakim jest oddanie gotowego klipu, pozwala przyciągnąć uwagę nowych potencjalnych klientów. Dzięki takich filmom zwiększysz ruch na swojej stronie i mediach społecznościowych. Będąc podwykonawą, wWykażesz swoją pracę przed inwestorem, także poprzez wskazanie wartości zlecenia i jakości pracy w twojej firmie.

Produkowane przeze mnie filmy można:

  • zamieścić w mediach społecznościowych, stronie www, portalach branżowych LinkedIn, YouTube,
  • wykorzystać jako cześć szkoleń dla pracowników,
  • wyświetlać w centrum handlowym, galerii sklepowej, na targach,
  • przesyłać w newsletter na maila,
  • przekazać do emisji stacjom TV,
  • wyświetlać na przydrożnych wyświetlaczach LED – posiadam specjalistyczne doświadczenie w przygotowaniu oraz emisji materiału na wyświetlaczach polskiego producenta RGB Technology na terenie całej polski,
  • wykazać jako dokumentację przed inwestorem

Do realizacji zadań używam sprzętu wysokiej klasy oraz oprogramowania pozwalającego osiągnąć bardzo dobre wyniki obrazu oraz dźwięku. To także niezbędne doświadczenie w pracy jako grafik przygotowujący oferty, animacje, cenniki i biznesplany – daje szansę na powodzenie i godną realizację.