Moja firma specjalizuje się także w produkcji filmów z zakresu promocji i reklamy miejsc, siedzib czy wydarzeń długoterminowych. Przygotowując film z produkcji wyrobów czy świadczenia usług Państwa firmy kieruje się oczekiwaniami i doświadczeniem własnym z szerokiej współpracy z kilkunastoma firmami zatrudniającymi od kilkunastu do kilkuset pracowników w Europie i świecie. Na podstawie wstępnych wytycznych podejmuje spotkanie z przedstawicielem Państwa firmy. Powstaje podstawowa analiza oraz koncepcja, która po omówieniu akceptacji przechodzi w realizację. Czasem takie zlecenie może trwać dzień, dwa. Często jednak są to rodzaje zleceń długoterminowych. Przykładem takich może być budowa nadzorowana przez inwestora w wielu miejscach i czasie wielu sezonów. W moim podejściu jestem mocno ukierunkowany na zrozumienie i realizacje zlecenia w ścisłej współpracy z klientem czy inwestorem.

 

 

Podczas tworzenia koncepcji czy przetargu warto zaznaczyć wszelkie cechy i atrakcyjność produktu czy przedsięwzięcia. Takie jak wpływ na życie codzienne – dobrym przykładem jest tu rola relacji rodzinnych. W przypadku przedsięwzięć – pozytywny wpływ na środowisko czy społeczności. Wiele aspektów poruszanych podczas spotkań w końcowym etapie realizacji filmu, jakim jest oddanie gotowego klipu, pozwala przyciągnąć uwagę nowych potencjalnych klientów. Dzięki takich filmom zwiększysz także ruch na swojej stronie i mediach społecznościowych.

Produkowane przeze mnie filmy można:

  • zamieścić w mediach społecznościowych, stronie www, portalach branżowych LinkedIn, YouTube,
  • wykorzystać jako cześć szkoleń dla pracowników,
  • wyświetlać w centrum handlowym, galerii sklepowej, na targach,
  • przesyłać w newsletter na maila,
  • przekazać do emisji stacjom TV
  • wyświetlać na przydrożnych wyświetlaczach LED – posiadam specjalistyczne doświadczenie w przygotowaniu oraz emisji materiału na wyświetlaczach polskiego producenta RGB Technology na terenie całej polski

Do realizacji zadań używam sprzętu wysokiej klasy oraz oprogramowania pozwalającego osiągnąć bardzo dobre wyniki obrazu oraz dźwięku. To także niezbędne doświadczenie w pracy jako grafik przygotowujący oferty, animacje, cenniki i biznesplany – daje szansę na powodzenie i godną realizację.