Moja firma specjalizuje się w produkcji filmów promocyjnych i reklamy siedzib i wydarzeń długoterminowych. Przygotowując film z produkcji wyrobów czy świadczenia usług Państwa firmy kieruje się oczekiwaniami i doświadczeniem własnym z szerokiej współpracy z przedsiębiorcami. W portfolio znajduje się kilkanaście produkcji dla firm zatrudniających od kilkunastu do kilkuset pracowników w Europie i świecie. Na podstawie wstępnych wytycznych podejmuje spotkanie z przedstawicielem Państwa firmy, działem marketingowym. To w dziale marketingowym powstaje pomysł na film promocyjny który realizuje.
Najczęściej pracuje na podstawie briefu, czyli zarysu prac który analizujemy i uzgadniamy przed dniem zdjęciowym. Powstaje podstawowa koncepcja, która po omówieniu akceptacji przechodzi w realizację. Pojawienie się z aparatem i kamerą na miejscu trwa od dnia do kilkudziesięciu dni zdjęciowych – w przypadku długoterminowych przedsięwzięć. Przykładem takich są budowy obiektów energetycznych, sieci domków letniskowych, budowa osiedla, rozbudowa infrastruktury drogowej. Wszędzie tam gdzie mamy do czynienia z podwykonawcami prac – dlatego też fotograf musi wykazać się elastycznością i dobrymi terminami. Innymi rodzajami zleceń długoterminowych są: budowa nadzorowana przez inwestora w wielu miejscach i sezonów w roku. W moim podejściu jestem mocno ukierunkowany na zrozumienie i realizacje zlecenia w współpracy z inwestorem. Doświadczenie pozwala na szybki kontakt i poruszanie się zgodnie z wytyczonymi zasadami na danej budowie. Przy drobnych zleceniach mam doświadczenie i brak potrzeb korzystania ze szkolenia z zasad bezpieczeństwa. Jednak tam gdzie jest to wymagane należy wziąć to pod uwagę w planowaniu dnia zdjęć. Jak fotograf i filmowiec stosuje się do zasad zbierając jednocześnie wysokiej jakości materiał, który dostarczam klientowi w gotowej formie.
Poproś o bezpłatną wycenę – kontakt
Film promocyjny
Film promocyjny to najprościej mówią reklama firmy. Może także przedstawiać produkt, wydarzenie, koncepcje, a nawet nieskończony projekt. Celem krótkiej formy wideo jest pokazanie odbiorcy walorów produktu, zachęcić do skorzystania z usług lub zakupu. Czasem delikatne zwrócenie uwagi na dane zagadnienie i edukacje klienta. Wszystko zależy co chcemy osiągnąć.
Krótkie filmy dzielimy na:
- Film promocyjny firmy
- Film o produkcie i kulinarne
- Film instruktażowy i unboxing
- Filmowa relacja z wydarzenia spotkania biznesowe lub branżowe
- Filmy zaproszenie do rekrutacji pracowników
- Wideoklip edukacyjny o realizowanym projekcie
- Nagranie referencji lub opinii
- Filmy na Instagram, Tik Tok, Facebook
- Nagrania wypowiedzi do kamery
Jak tworzę film reklamowy?
Podczas tworzenia koncepcji i przetargu warto zaznaczyć wszelkie cechy i atrakcyjność produktu czy przedsięwzięcia. Takie jak wpływ na życie codzienne – dobrym przykładem jest tu rola relacji rodzinnych. W przypadku przedsięwzięć na dużą skalę – pozytywny wpływ na środowisko i lokalną społeczność. Tu warto zaznaczyć walory jak nowe miejsca pracy lub atrakcyjność turystyczną. Wiele aspektów poruszanych podczas spotkań w końcowym etapie realizacji filmu, jakim jest oddanie gotowego klipu, pozwala przyciągnąć uwagę nowych potencjalnych klientów. Dzięki filmie promocyjnym zwiększysz ruch na swojej stronie i mediach społecznościowych. Będąc podwykonawcą, wykażesz swoją pracę przed inwestorem. To wszystko przez wskazanie jak ważne jest dla Ciebie zlecenie i jakość pracy w twojej firmie.
Jakość spotu reklamowego
Filmy wykonane przez moją firmę spełniają wszelkie wymagania co do emisji w mediach społecznościowych, wyświetlania na telewizorach za pomocą USB – pomocne na targach lub biurach. Jakość klipu to rozdzielczość full HD, częściej jednak klienci doceniają aktualny trend i powszechne już wyświetlacze 4K. Przy zwiększonym budżecie rozdzielczość mogę podnieść do ukazujących absolutnie każdy detal 8K. Ujęcia z drona także wykonuje w 4K. Nawet jeśli film końcowy będzie w mniejszej rozdzielczości taki materiał często wykorzystywany będzie w dalszych produkcjach, stąd dobrze mieć zapas. Jakość filmu i montaż stanowi priorytet. Wykonujemy pełną postprodukcję montażu filmu.
Produkowane przeze mnie filmy można:
- zamieścić w mediach społecznościowych, stronie www, portalach branżowych LinkedIn, YouTube
- wykorzystać jako cześć szkoleń dla pracowników
- wyświetlać w centrum handlowym, galerii sklepowej, na targach
- przesyłać w newsletter na maila
- przekazać do emisji stacjom TV
- wyświetlać na przydrożnych wyświetlaczach LED – posiadam specjalistyczne doświadczenie w przygotowaniu oraz emisji materiału na wyświetlaczach polskiego producenta RGB Technology na terenie całej polski
- wykazać jako dokumentację przed inwestorem
Do realizacji zadań używam sprzętu wysokiej klasy oraz oprogramowania pozwalającego osiągnąć bardzo dobre wyniki obrazu oraz dźwięku. Całości dotrzymuje fotografia lotnicza i film z drona. To także niezbędne doświadczenie w pracy jako grafik przygotowujący oferty, animacje, cenniki i biznesplany – daje szansę na powodzenie i wysoką jakość realizacji.
FILMY PROMOCYJNE
Wykonuje filmy promocyjne dla ośrodków wypoczynkowych, hoteli, restauracji, korporacji oraz przedsiębiorstw na terenie kraju. Wykorzystanie ujęć z lotu ptaka, z drona urozmaica promocję szczególnie wnętrza które chcemy pokazać, walory okolic miejsca. Jest to szczególnie istotne dla ośrodków wczasowych i lokali położonych nad morzem, w górach, przy jeziorach otoczonych lasami. Z przyjemnością realizuje złożone zlecenia długotrwałe, archiwizuje i dokumentuje procesy budowy, transporty wielkogabarytowe na dużą skalę.
Skalowalna oferta obejmuje:
- filmowanie podwodne
- filmowanie z drona, paralotni lub śmigłowca
- filmowanie z auta na stabilizatorze mechanicznym i elektronicznym
- wykonanie animacji i spotów reklamowych na telebim LED, zdalny wyświetlacz mono i rgb
- obsługę wyświetlaczy led, telebimu pc, wgrywanie i aktualizacja animacji na telebim